Saturday 27 October 2012

tadaa~~~

salam , salam sejahterah , selamat menyambut aidiladha , ok, dah lewat so x cadang nak type bnyk2(pemalas punya pasal)haha ,saya nak cakap , lau kamu semua x nak ckp ngan saya x dek masalh , sye pun jenis malas nak buka mulut ,n for your information , saya lebih suka bercakap ngan buku , walaupun x dek respon dri buku tu , tpi at least bku boleh buat saya hepi lebih dripada bercakap ngan org..(org x ramai kawan memang gini , harap maklum , lau x pun , saya jela kot cmni , hehehe)napa saya cakap errr type cmtu ,??answer is simple...SAYA BELI BUKU CERITA BARU!!!!!ARGH!!!!!YEAH !YEAH!nak beli yg len tpi dapat yg len , xpela ...ok , dlu , lau u all nak tau saya kumpul buku fallen(dah habis dah pun n its was fantastic to read!)so tdi ingat nak beli the fault in our star( u canlook that up) tpi x dek so beli anna dressed in blood (tntng hantu n cinta , uik , berani kau farah , slama ni kat hostel nak gi toilet pun minta org teman , hahahaha) watever , i don care , thats all , penat type , bye , salam~

No comments:

Post a Comment